zaterdag 17 november 2012

Rabbits




Drawing rabbits today. Finally I found time to work on the computer. I'm a professional caregiver and I work with people who are intellectual disabled. I have flexible working hours which means there are weeks when I'm working 50 hours, but there are also periods in which I'm only working 15 hours a week. So there are days when I have a lot of time to draw and there are days when I have no time at all. My goal for December therefore will be to work in advance.

Konijnen getekend vandaag. Ik vond eindelijk tijd om op de computer te werken. In het dagelijks leven werk ik met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Ik heb een flexibel rooster. De ene dag werk ik 's ochtends, de andere dag 's avonds. De ene week werk ik 50 uur, de andere week 15 uur. Dit betekent dat er dagen zijn waarop ik veel tijd heb om te tekenen, maar er zijn ook dagen bij dat ik helemaal geen tijd heb. Mijn doel voor december is daarom om vooruit te leren werken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten