maandag 11 augustus 2014

Lazy cat monday






































Yesterday we had a little visitor which drove my cats away. I can´t say the word out loud here in this house, but it was a D*O*G. Out of nececessity they had to spend their lazy sunday afternoon on the second floor and some even spend it under the bed.
Fortunately the little creature went back to his own house and my cats got their freedom back. Today they benefit from it by laying stretched out on the tafel.  

Gisteren hadden we een klein vriendje op bezoek waar mijn katten nogal bang voor zijn. Ik kan zijn naam niet hardop noemen in dit huis, maar het was een H*O*N*D. Mijn diertjes waren genoodzaakt om hun luie zondagmiddag boven door te brengen en sommige hadden zich zelfs onder mijn bed verstopt. 
Gelukkig ging het kleine schepsel aan het eind van de middag weer terug naar zijn eigen huis en kregen mijn katten hun vrijheid terug. Daar profiteren ze vandaag van door gewoon languit op de tafel te gaan liggen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten