maandag 21 juli 2014

At the office



























Just a day at the office. This is my place at home where I make my designs or just do research. As you can see, I've got two screens. One for creating and one just for my own enjoyment; watching television or playing games. It's easier, because  I don't have to switch between tabs anymore.
Today is was watching the TED-talk of Nataly Kogan (TEDxBoston). She let us see that we have to value the 'everyday happy moments'. I'm absolutely no expert in that division (I think I can learn a lot from Nataly), but I must say I'm happiest when I sit behind my computer.

Een dag op kantoor. Dit is mijn werkplek thuis waar ik mijn tekeningen maak of gewoon het internet afstruin op zoek naar ideeën. Zoals je kan zien, heb ik twee beeldschermen. Een scherm gebruik ik voor het maken van tekeningen of het bewerken van foto's. Het andere scherm staat er puur voor mijn eigen plezier; ik kijk er televisie op of speel er spelletjes mee. Nu ik een tweede scherm heb, hoef ik niet meer te switchen tussen de verschillende tabs en dat maakt het een stuk makkelijker. 
Vandaag keek ik naar de TED-talk van Nataly Kogan (TEDx-Boston). Ze leerde ons de kleine geluksmomenten van het alledaagse leven waarderen. Ik heb hier ontzettend slecht in (ik kan nog veel leren van Nataly), maar ik ben toch wel het gelukkigst wanneer ik gewoon achter mijn computer zit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten