dinsdag 29 juli 2014

The triangle project



I'm working on a new project. I wanted to make a collage with saturated colors. Originally with circles, but for just an experiment, cuttting 200 circles (unfortunately I don't posses a circle cutter) seemed to be a lot of work, so I made triangles. I worked on it last night, but making pictures of it without day light was a real testing. I used my flash, but on the computer all the colors seemed blurred. So this morning I edited the pictures with my new photo editing program, but because every thing was new, it all cost me so much time, hrrrr. So there for I'm using my matra now: Tomorrow is another day!

Ik ben begonnen aan een nieuw project. Ik wilde een collage maken met verzadigde kleuren. Het was oorspronkelijk de bedoeling deze te maken van cirkels, maar voor een experiment, leek het knippen van wel 200 cirkels (helaas beschik ik niet over een cirkelsnijder) toch wel heel veel werk. Dus werden het driehoeken. Gisteravond heb ik er aan gewerkt en toen bleek het maken van foto's zonder daglicht een hele beproeving te zijn. Ik heb gebruik gemaakt van mijn opzetflitser, maar op de computer bleek  dat de kleuren er toch vervaagd uitzagen. Vanmorgen heb ik de foto's bewerkt met mijn nieuwe fotobewerkingsprogramma, maar omdat ik deze nog niet beheers, kostte mij dit heel veel tijd, hrrrr. Daarom gebruik ik nu  mijn matra: morgen is er weer een nieuwe dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten