woensdag 30 juli 2014

Food in my garden



















































I have a really small garden, mostly filled with flowers and plants. The last few weeks it was so warm, that I stayed indoors and enjoyed my garden only through my window. Today the weather was nice, so I took a tour in my mini garden and was surprised by all the food that was growing there. It's the first year my husband planted green beans and already they're full grown. I know what we're going to eat tonight!

Ik heb een heel klein tuintje dat voornamelijk gevuld is met bloemen en planten. De laatste weken was het zo warm dat ik mijn tuintje alleen vanachter het raam heb bewonderd. Vandaag was het een stuk aangenamer en ben ik weer eens door mijn tuintje gelopen.  Ik was verrast door al het eten dat zo goed groeit in onze tuin. Dit is het eerste jaar dat mijn man sperziebonen heeft gepland en ze zijn nu al rijp. Ik weet wel wat wij eten vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten